McAids?

Zuuuuuuuuuuuuuup?
Evelina är i duschen så jag baxade hennes dator och tänkte uppdatera er lite om en lite smått läskig kille jag "träffade" igår.

Jag och häääna banäääna drog in till stora staden umeå för att hitta på något roligt. Vi mötte upp några coolingar i döbelns park, och efter ett tag kom vi på den braiga idén om att fara till nydala och hoppa "studsmatta".
Sagt och gjort........... tusen barn, men en värre än dom andra.
Jag säger bara stirrande ögon. O O
"Break, break, break, break, break" O O

Fett läskig bara.

Att gå från nydala till sjukhuset var också lite jobbigt, men måste man så måste man!
Vi fick i alla fall lite fika hos Kelly, macka med räkos, mums!
Dock hade jag kanske hellre valt en McAids...
Nej, jag måste bara få säga att det är härligt att ha dig tillbaka Käääääääääällyy!

Och ja, ikväll... See you at the dancefloor?
Chill out, dags för disneydags!
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0