Och hon gör det igen..

Håller inte på hitta hem alltså.

Jag hade planerat att jag skulle säga "Jag har nyss kommit hem efter en 40 minuter lång promenad från bion", men så är ju inte fallet längre. Jag ringde Evelina, och jag vet inte vad det är, men tiden bara flyger iväg när man pratar med den flickan.
Så, för en och en halv timme sen kom jag hem efter en underbar promenad.
Jag älskar att bara gå för mig själv, utan hundar som ska stanna varannan sekund, bara njuta av fin solnedgång, bra musik och den friska luften!
Man börjar filosofera för sig själv, ungefär som när man åker bil eller buss. Det är riktigt härligt det också när man bara kan tänka.

My bloody valentine (3D faktiskt) var.. bra. Men det sög med allt strul som förstörde hela stämningen och allt.. Det var i alla fall coolt med 3D.

Även så har jag dansat salsa idag. Kände mig lite utstirraaaaaaaaaaaaaaaad. Bara för att tre små flickor inte vågade dansa själv. Kul var det i alla fall, det måste jag erkänna, men jag kan även erkänna att jag inte är så bra på salsa. Confessiooooon, och så var det sagt.

Imorgon är det ju som sagt midsommar, och det ska firas med midsommarstång, lekar och förhoppningsvis bad och bastu? Om min lilla cancerknöl i gommen bara vill tillåta mig att kunna prata och kanske svälja utan att dö av smärta, vill säga. Det kommer bli svårt att sova inatt.

Men jaaaaaa, jag hade egentligen lite mer saker att säga, men jag tar de någon annan gång, det här blev ett sånt fruktansvärt långt inlägg!
Natti natti!
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0