Onsdag 3/6

Hey hey heeeeeeey!

Här sitter jag och lyssnar på bra musik. Livet leker.
Annat kanske det är för Karro?
Behöva ligga på sjukhuset sådär, men du har ju i alla fall fått äta nu! Framsteg.
Jag förstår inte hur allt på sjukhuset kan ta sån tid egentligen? Jag har haft den turen att aldrig behöva vara på sjukhuset (bara för att jag sa det nu kommer jag säkert bli jättesjuk nu, det skulle vara typiskt), i alla fall - dom är inte snabba där alltså! Sjuksköterskorna kom in då och då och sa "nämen oj, stackars dig, har du inte fått dina provsvar än?" - nej men ta fram dom då? Haha, jag led med dig karråååååw.

Annars har jag och min kavaljer chillat på stan, fixat det sista inför balen - som f.ö är imorron!!! Känns inte som det. Men ja, det ska bli kul i alla fall... Bli fin i håret :)
Kollade på kameror, bikinis... träffade folk som "skulle posta brev till kungen" men inte riktigt visste vars man skulle sätta frimärket. Hann bli lite småkär över sub-killen. (vilket jag har vart nu ett tag, men jag tror även tess har fallit lite för honom)
Vi har hunnit med ganska mycket onödigt alltså.

Jag ska lämna er nu hur som helst, tänk för jag ska få se, I taket lyser stjärnorna. Jaaaaaa :D
Men först vill jag bara visa en liten bild:

Nå jävulususkt groteska fötter vissa måste ha alltså.
Jag har min sko inuti den andra skon!
Jag har ändå inte så jättesmå fötter heller... haha

-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0