Onsdag

En smått tråkig dag idag.
Höjdpunkten var nog att gå förbi dansskolan igen, det kändes nästan lite konstigt. Förut var jag ju där varenda eviga dag, nu har jag inte vart där på flera veckor. Och gud vad jag blev sugen på att dansa! Jag känner dans-abstinensen komma. Det har ändå vart okej nu ett tag, när man liksom vart så långt borta från det och haft fullt upp med annat - man har inte tänkt på det precis. Men gud vad jag saknar det!

Jag måste också få tacka för sällskapet på bik bok, även om du kände dig malplacerad. Killar kan faktiskt vara där också, jag menar, varför inte? Kanske vill investera i en knallrosa, eller knallgul fin tröja? Haha
Förlåt för att du fick se så ensam ut på donken...
It breaks my heart!

Jag fick även ett bra tips, så nu ska ekonomin styras upp!
Hänger du på, Tess?

Nu ska jag gå och byta kläder så jag kan klara mig till madz utan att frysa ihjäl. eller dit kommer nog gå bra, det är nog hemvägen som kommer vara aningen kallt.
det känns bra förresten, att vi styr upp - det var så himla längesen vi sågs!
+ = SANT

-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0