Söndag 7/6

Alltså vilket röj. Tre underbara, fartfyllda kvällar efter varann, inte undra på att man är lite trött och sliten idag.

Torsdag - bal
Vad vore en bal på slottet?
Jag vettefan, men en bal på äpplet/tc var inte helt fel i alla fall. Maten däremot var ingen höjdare, det tog fan typ 4 timmar innan vi ätit alla tre rätter, och den var inte ens så god. Men jaja, man ska inte klaga.
Efter middagen var det bara dans dans dans, som vanligt! Det kändes lite konstigt kan jag faktiskt erkänna, dansa i värsta balklänningen ser lite fel ut - om det inte gäller vals! ;D Vilket det inte var på balen i alla fall. Määäng som dj(?) = bra musik, taggat folk, lite slagsmål... ungefär vad en lyckad kväll ska innehålla.. haha
En sak som jag kom fram till under kvällen är att det alltid är lika roligt att dansa med folk som man "känt" ganska länge för första gången. Det blir som att man ser en ny sida av dom - spännande! :)
Resultat av kvällen = glad Sandra + onda fötter.

Fredag - Bartömmning och sista öppningskvällen på corona

Med balen färsk i minnet var jag inte sådär supertaggad att dra till corona först, men vafan 20 spänn i inträde - då är det bara att satsa! Jag lyckades tagga min trogna fest/danspartner Evelina men då vi kom fram insåg vi att - DET ÄR ÖVER!
Det är tjockt med folk, aldrig att dom kommer släppa in 90:or då... meeeen vi gav oss inte, vi ställde oss i kön, och när vi är nästan framme får vi bekräftat att det är ingen idé. Fan fan fan. Meeeeen igen, lite flörtande med vakterna, lite raggning av 20-åringar - det löste sig! Extra taggade för att vi lyckades med det omöjliga dansar vi loss heeeeeela kvällen. Fett mycket folk dock! Det blev nästan omöjligt att behålla den klassiska ringen som vi alltid brukar köra.
Lite kaos på slutet även den här kvällen, det roligaste var ju ändå när vakten började typ värma upp, stretchade lite sådär - han var taggad på fight!
Sen gillade jag att vi lyckades klämma in 6 pers i lilla duracel, starkt jobbat även det.
Resultat av kvällen = Trött men glad + nytt nummer (något att ha... njaa, kanshiiii. haha knappast)

Lördag - Spontana kvällar är fortfarande de bästa
Jag övningskörde på e4:an för första gången, lite nervöst måste jag erkänna, men det gick ju fint! En liten sak som var extra nervös var att när jag körde på där så kommer polisen bakom mig med blåljus o allt. Shit, vill han att jag ska stanna, har jag gjort något fel eller? .. Tur för mig så ville han bara köra förbi, lite trångt med mitträcket och bara en fil, men det löste sig, jag trodde dock att jag typ skulle köra av vägen - lite läskigt!
På kvällen kände jag mig lite ensam så jag ringde tess för att höra vad hon hade för sig, jag hörde direkt att dom spelade GH - ovanligt... naat! haha. Det var inte världens röj där i alla fall, vi låg fyra stycken tjejer, otaggade på allt och hade ingen aning om vad vi skulle göra. Till slut lyckades vi rycka upp oss och bestämde oss för att fara och åka lite karuseller! Fy fasen vad kul det var, virvelvinden 4 life! Den där gungeligungsaken var också ganska rolig, men ja. Den klår ändå inte virvelvinden. Lite kvällskäk för vissa fick avsluta kvällen och det var väldigt skönt att få komma hem och sova i sin efterlängtade, varma säng!
Resultat av kvällen = Lätt illamående, lite fjortisvarning, men sjukt roligt.. så en glad Sandra igen :)

... Idag har jag som sagt inte gjort så mycket. Sökt jobb och röstat. Ojoj, vuxenpoängen där!
Nu ska jag nog ta och lägga mig i sängen och läsa män som hatar kvinnor. Mycket bra bok det där, och filmen är inte heller så dålig kan jag lova!
Godnatt
-- Sandra --

Kommentarer
Postat av: Linnèa

Svar: Jadå allllihopa tror jag. Har ju bott där förut, i år åker jag ju ut som ledare så nu blir det att skrämma konfrimanderna ist ;)

2009-06-08 @ 17:10:50
URL: http://liinneea.devote.se
Postat av: jennifer

hejhej, jättefin blogg du hade:) skulle verkligen bli glad om du kunde ge tips på vad jag ska ha på avslutningen och kanske svara på min gymnasiefråga?:)

2009-06-09 @ 21:11:44
URL: http://jaov.blogg.se/
Postat av: Linnèa

Svar: Hahaha jaa, vi får dra en spökhistorie kväll/eftermiddag på dansskolan till hösten ;) Nice :) skulle va kul om vi ses men jag är bara där nu i veckan så hinner nog troligtvis inte det, men ska troligtvist ut nästa sommar då kanske iv sysn om du är där :)

2009-06-11 @ 18:10:46
URL: http://liinneea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0