STUDENTEN

Fy faaaan vad underbart.
Helt otroligt roligt, med ett mycket härligt gäng som jag kommer sakna BIG TIME!
Tänk, inge mer "affären är inte öppen, träden faller", inga fler massagetåg i TV-rummet, inga mer hemliga fredsfågelprojekt, inge mer hackning på bloggar... (ja, ni kan ju kolla in, http://restaurangostra.blogg.se/2009/june/vi-alskar-er.html)

Vill ni veta det bästa, jag klarade allt utan tårar! Jag som alltid brukar vara så blödig när det gäller sånt här.

Jaa, jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska säga förutom att jag hade sjukt kul. Jag hade inte med mig min kamera, så om ni vill se bilder skickar jag över er till Tess som hade ett antal fina.. och mindre fina bilder ;D

Så länge vill jag bara dela med mig av ramsan som har klistrat fast sig på min hjärna hela dagen;
Vem är det som står kvar? HR står när de andra faller!!
+ jag gillar att vi levde om mest av alla..

-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0