Tisdag 2/6

Det är inte lätt när det är svårt.
Det är i alla fall en sak man kan konstantera!

Jag börjar bli lite uttråkad, det är inte roligt att vara hemma hela dagarna, för man gör ingenting. Sover, tittar på TV, läser. Jag vill träffa folk och bli lite social igen!
Det försökte vi ju med igår, men som sagt så gick det som det gick, Karro for hem, jag och Tess somnade på soffan. Socialt värre.

Balen närmar sig med stormsteg, så jag och mami har strykt min klänning nu - men jag har fortfarande inga smycken eller något. Jaja, det blir ju staden imorrn så det löser sig nog! Jag har även hört att det ska regna på torsdag, det sög ju! Man får väl ta och skaffa sig ett sånt där paraflax eller nåt trevligt.

Hur som helst, nu är det där nya programmet om Paris som söker en ny BFF. Jag tycker bara hela programmet känns falskt, men jag ska fan följa det ändå. Haha. Jaja, jag måste bara slänga in en låt som crossfire spelade i fredags, den är riktigt bra!



-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0