Lately

Helgen har vart galet spontan! Eller, det blir väl från torsdag-lördag jag menar med helg dårå.
Evelina gav upp och lämnade sin håla för att komma till, ska vi kalla det "underbara" hörnefors. Det blev mest bara en massa mys med film, Tess var också med.
Jag är förövrigt dökär i Derek i save the last dance...och kommer alltid att vara, även om han har sina fula byxor på sig (hallå, filmen är ju typ ändå från 90-talet eller nått).

På fredagen var det ju fint väder som det vart hela veckan, så jag och Evelina tog vårt pick och pack och drog till bettnäs (bettnes, bättnäs, bättnes? Kärt barn har många stavningar). tyvärr han jag inte vara där så länge som jag ville, för jag var tvungen att röra mig mot umeå för att jobba på TC.
Jobbet var ganska chill... eller chill och chill, det var jävligt stressigt där ett tag, men timmarna bara flög förbi! Och efter att jag slutat gick jag och pratade med min nu bästa-vakt-polare så att Jennie och Karro fick komma in på TC dom också.
Med andra ord Partey partey!!
För vissa kanske lite mycket... men danstaggen infann sig ju till slut för denna person - grattis! :D
Trots att jag kände mig som ett riktigt äckel (först steka på stranden, bada lite i havet, sen jobba sju timmar i ett varmt svettigt, lite flottigt kök, för att sen gå ut och dansa) så hade jag riktigt kul! Det var oväntat folk där som bl.a. styrde dans m.m. Kanske den mest lyckade kvällen på länge. Och till det bästa av allt, det ar GRATIS :D hehe...

Idag, lördag, har jag inte gjort så mycket. Bara legat hemma och slöat innan jobbet, även idag 16.00-23.00...
Dock så var det ingen som var så taggad på TC, så jag fick underhålla mig med att leta folk på stan.. ja, jag hade missat den sista vanliga bussen precis! Men det gick bra, jag fick ju i alla fall umgänge på telefonen i alla fall... Nice nice! :)
Plus att sötisen jobbade idag, och det gjorde kanske min kväll, Tess vet ;D
Nu ska jag avrunda dagen med lite film.. Marley and Me... för väl se om jag gråter!!

Att det kan komma sådär plötsligt även fast man vetat om det länge?
Det får bara inte betyda att det är över...

godnatt
-- Sandra --

Kommentarer
Postat av: Tess

Oyes, I know ;)

2009-06-29 @ 00:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0