Vad hände med anatomi?

Jag lovar, mina äggstockar måste typ sitta långt bak i ryggen eller något. Alla klagar på att dom får ont i magen, men jag får ont i ryggen/svanken! Fruktansvärt, obehagligt.
Det knakar och har sig mycket mer än vanligt också, jag kommer gå av.

Annars händer det inte mycket i mitt liv just nu.............................
Jag har i alla fall spelat fatal frame igen, och det var typ läskigare än jag mindes det! Men det ska definitivt tas tag i under sommaren. Helst när det börjar bli lite mörkare.

På tal om det, vad ska alla göra på midsommarafton?
Jag har ingen aning :/
Holla at the bitch om ni har något roligt på G!



-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0