Emomåndag

Fyfaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan för den här dagen säger jag bara. Eller i alla fall första halvan. Jag orkar inte ens förklara varför, jag var bara på fett dåligt humör, och inget gick som jag ville.

Vändningspunkten blev i alla fall körlektionen. Det gick hur bra som helst, och det var KUL. Tur det, om det hade gått dåligt hade jag seriöst skitit i allt och åkt hem och cuttat mig istället.. Men tappra jag blev kanske till och med lite taggad på livet när det gick bra på körskolan, och det följde med under danslektionerna också. De var roliga, glada och mysiga. Speciellt mysigt var det när vi fick lära oss att massera oss själva. FETT ONT.. men ändå skönt. Ska börja göra det oftare tror jag.

Och lilla vännen, du måste läka nu. Inte hålla på att ha ont i knät och bristning i muskelfästet. Men vi kan väl teama på den antar jag. Förövrigt, även om jag kanske inte visar det på bästa sätt så blir jag JÄTTEGLAD när du säger såna där fina saker till mig. Verkligen, jag är bara så dålig på att ta emot komplimanger, men jag hoppas att du förstår att det värmer långt in i hjärtat :)

Hur som haver är klockan mycket, jag är trött och sängen väntar. Godnatt
-- Sandra --

Kommentarer
Postat av: ellem

vem är den där discogubben du hänger med? Han verkar klart intressant

2009-03-24 @ 00:06:37
URL: http://ellems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0