Farväl peter pan

Idag var vi som sagt lediga vi i våran klass, som varje måndag.
Dock så for jag Tess och Julia för att ha en liten date med Staffan och titta på Farväl Peter Pan, mycket roligt mycket roligt.
Jag orkar inte säga så mycket förutom att Madde var söt som krullis - ni borde se den med andra ord.

Det jag tycker var roligast idag var nog faktiskt balettlektionen. Jag tror aldrig det gått så dåligt när jag verkligen har kämpat så bra, men kul hade vi!
Det är inte lätt att koncentrera sig när en viss Sara Gahnström och Elin Knutas står och garvar sönder.
Till alla er som dansar balett, ni borde ju förstå att det är allt annat än lätt att hålla hållningen när man krampar sönder av skratt. Ja. HAHA.

Plus att jag fick typ skäll på musikalen, men det känns faktiskt som att jag tar i... ibland iaf :] Nä men det där är något jag ska ta tag i. Imorrn. Jag ska trycka sönder (men det vet vi ju alla hur det kommer att gå)

Jag har inte så mycket mer intressant att dela med mig idag, så det här får bli allt.
Godnatt mina vänner
-- Sandra --

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är typ ba bäst s! :D

2009-03-10 @ 10:37:27
URL: http://saeera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0