Fortfarande onsdag...

... och jag är fett trött!

Jag hade även heeeelt glömt bort att det var typ "utvecklingssamtal" på dansen idag. Shit shit shit, men jag hann inte ens ha det idag, så nu har jag mer tid på mig att komma på vettiga frågor som jag kanske kan formulera.

Men seriöst, jag är typ nervös - det är ju faktiskt första terminen vi gör det här, och det känns som att det har blivit så himla seriöst. Men det gillar vi, det kan ju hjälpa en mycket!

Så två frågor mina vänner, två frågor.
Vad ska jag fråga?

Och sen måste jag ju ha två frågor till baletten också.. Svårt!

Nej vet ni vad, jag är så himla trött och less idag, så jag ska gå och lägga mig nu. Hoppas det går bra på redovisningarna imorrn. (och "utvecklingssamtalet").

-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0