Fredag

Svischigt värre, men MUMS.

Dansen gick ju som det gick. Det vill säga inte alls - på baletten i alla fall. Men jag antar att det blir så när man inte har någon lärare och man får sköta allt själv, man pallar typ inte.

Annars var det bara roligt efteråt, det blev ett besök på mackedonken. Alla var coola och köpta hamburgare förutom jag, jag var inte så sugen på Mcfeast(fisk). Jag köpte pommes av lilla luigi istället, och jag introducerade ketchup med peppar i för ellem, elin och sara. Vare sig de vill erkänna det eller ej så tror jag att de tyckte om det.
Ni borde prova det förresten, jag vet att det låter helt knäppt och sjukt att ha peppar i ketchupen, men det är hur gott som helst! :D try it babes, try it!

... Jag har fortfarande salt på mina kläder. Walla jag svär, den där Luigi-kopian var lite konstig ändå. Men lite söt när han upptäckte att han hade gjort fel.. dock löste sig ju det till slut - tur.


Men vet ni vad, jag är trött och ska sova, jag lär ändå bli väckt tidigt imorrn av lilla terroristen här i lägenheten.. DADADADAA. Nä, men sleep tight.

chyeaa

-- Sandra --


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0