Min hår - helt onödigt inlägg

Nu ska jag ta upp ett riktigt intressant ämne, miN hår.
Älskade, hatade - fördelar, nackdelar.

Fördelar:
+ Mitt hår är långt och slitstarkt. Jag behöver typ aldrig klippa mig, för mitt hår blir typ inte slitet. that I like.
+ Mitt hår luktar typ alltid gott. ja vet inte vad det är, men schampo-lukten sitter i flera dagar efter jag tvättat det.. eller typ. I alla fall tills jag tvättar det nästa gång. Vilket också är väldigt bra, för jag HATAR när man känner typ lukten av hår och hårbotten, BLÄÄÄ
+ Det är naturligt platt, ibland frågar folk ifall jag har plattat håret, men nepp. Det behövs inte! :P


Nackdelar:
- Volymen finns inte, existerar ej och kommer aldrig att komma till mitt hår. Det är omöjligt, omöjligt, omöjligt.
- Det går typ inte att ha uppsatt hår, i alla fall inte i knut som vi mer eller mindre måste ha när vi dansar. Den glider alltid ur.
- Det är naturligt platt. Japp, det är en nackdel ibland också, för man kan aldrig göra något med det, jag kan t.ex. inte locka till det - eller jag kan ju det, men tror ni det håller? NEJ. Det är lite drygt.


Så himla intressant va. Men anledningen till att jag gör det här är typ för att jag funderar starkt på att raka av allt ibland.. eller nej, men i alla fall klippa kort! Inte kort kort, utan axelkort... men jag tror jag kommer ångra mig då.
Jaja, nu blir det OTH för fulla muggar!
-- Sandra --

Kommentarer
Postat av: mamsen

Ett litet genetiskt arv från mamma: platt hår!!!

Visst är det bra?

2009-03-21 @ 18:41:58
URL: http://lilianmflock.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0