Onsdag

Jag vet inte riktigt vad jag vill ha sagt idag, så vi får väl se vars det här leder.

Vad gör alla?
Själv sitter jag och knaprar på lite holländska godisar som vi fick av Nina när vi var hos mormor. Det är faktiskt lite av en upplevelse, det var några godisar som ser ut som polkagrisar, fast istället för det vita är det lite ljusbrunt som - de smakade kanel!
Och sen så fanns det några godisar som faktiskt ser ut prick som polkagrisar, fan vad gott tänkte jag! Men ack så fel jag hade, eller nej, det var ju gott - men det smakade inte polkagris som jag hade förväntat mig, det smakade typ fruktigt. Och så var det några som smakade smörkola.

Nej men jag har faktiskt gjort annat än att ha mitt lilla äventyr med holländska godisar idag, jag är nästan klar med mitt projekt! Har inte så mycket kvar att skriva, bara några bilder att fixa sen är det klart, så jag hade tänkt köra ett maraton på fredag. Det känns förjävla skönt vill jag lova, för någon dag sen had jag paniken över det, men nu inser jag att jag kommer hinna, lite i sista sekunden, men jag kommer hinna! Förstår ni lättnaden? Aaah.
Förövrigt så måste jag kanske berätta att jag för första gången i hela mitt liv har fått ig. Den ni! Nä men jag kanske borde fixa det där, hehe. Eller vad säger du Julia?

Jag har även lvlat två gånger idag på maffiawars! :D Nöjd flicka.
Nä men nu måste jag springa och göra i ordning mig själv så att jag blir anständig tills det är dags att fara till dansskolan, det vill säga om trekvart! Så tjingelingen på allihopa och ha en bra dag!
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0