Onsdag

Ja, gårdagens inlägg blev väl lite.... jaa. Men så blir det när man är "chockad", eller vad man kan kalla det.

Idag var i alla fall en underbar dag, jag vaknade med ett leende på läpparna och solen strålade in i mitt rum. Jag som hade tänkt ta sovmorgon var hur pigg som helst, så då var det ju bara att stiga upp. Lika bra!

Och jaa, hela dagen har som fortsatt i samma känsla, glad!
Mycket har ficat sig,
* Praktikplatsen är kirrad och klar (och även nästan taggat?)
* Traktor och släp är nästan fixat?
* Styckningesbetyget har tagits tag i, och det kommer lösa sig
* Körlektionen gick asbra, och jag kommer typ kunna ta halkbanan snart

jaaaa.. jag har som haft flyt idag! På dansen också ;D Men jag orkar inte prata om det nu. Det känns som att jag babblar för mkt om dansen här i bloggen!

Men jag är vääääldigt sleeepy nu, så ska gå och sussa på lilla örat som en trevlig Elisabeth brukar säga.
Så godnatt everybody!
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0