Onsdag

Medans halva umeå.. eller nej, säkert mer än halva umeå var på corona igår så satt jag och Tess här hemma och fettade oss. Hon hade godis, jag hade kladdkaka.
Godi+kladdkaka+film=mys.

Dock var filmen lite knasig, och trots att jag gärna hade vart på corona och skaka rumpa så känner jag att jag gjorde rätt i att stanna hemma. Tydligen så var det fett trångt och ovärt - feels good att höra!

Hur som helst. Här sitter jag och försöker skriva på projektarbetet som går såååååååååå bra (största lögnen i världshistorien). Jag har feta ångesten att jag inte kunde fara till dansskolan heller, och jag önskar bara att tiden skulle stå still! Mycket att göra, många saker som ska hinnas med.. kan itne dygnet bli typ fem timmar längre? Det hade vart fett värt.

Nej, jag måste ägna hela min koncentration till projektet nu, så jag lämnar denna vackra bild av mina knän efter mig som ni kan titta på. Fina blåmärken. (Dock så syns dom inte så bra på den här bilden)

Vad fan har jag gjort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0