Snabbresumé

Sen jag lämnade hörnefors för ett ja, lite sorgligare äventyr kan man väl säga.

Torsdag:

Bara bil, och till slut kom vi ju hem till mormor. Det var trevligt att träffa henne igen, men det kändes samtidigt helt konstigt, helt tomt, även fast vi var åtta personer som bodde där den natten.

Fredag:
Tung dag, med mycket gråt som resulterade i dunkande huvud (bara jag som får huvudvärk av att gråta?) - Begravning med andra ord. Det var en väldigt fin begravning...
"vår kärlek kan aldrig dö"

Lördag:

Återigen, bara bil. Och melodifestivalen. Hur drygt har det inte blivit egentligen på en skala? Man måste ju ringa och rösta typ tusen gånger, och vissa låtar fick man höra typ tre gånger - what's up with that shit?
Jag brukar i alla fall aldrig rösta.

Söndag:
Sista lovdagen, så jag kände att jag borde göra något nyttigt. Så det gjorde jag också, jag ställde väckaren, klev upp, gjorde lite varm choklad, några ostmackor... ja, det blev vad det låter som att det blev - SLALOM :D
Jag kände att det var välbehövligt, så jag, Evelina och Ali attackerade backarna i Agnäs. Även Alis syrra och hennes crew.. bland annat ´skidläraren´ som verkade kunna allt.
Det var väldigt roligt, jag tycker dom var så söta när dom flög - eller ja. Jag tror att en viss person spenderade mer tid på rumpan än vad denne åkte, men det var gulligt ändå. Jag nämner dock inga namn, ni får gissa helt enkelt.
Dock var det lite tråkigt att det blev kaos när vi skulle hem, men alla tog sig ju hem fysiskt oskadda, dock kanske lite traumatiserade. Men det löser sig ;D

Söt


söt


söta :)

Men vill ni veta ännu en rolig grej. Jag slutade inte vara duktig när jag kom hem heller, neeejdå!
Då ställer sandra sig och bakar pizza - kantarellpizza. Dock vet jag itne om den blev god än, det får vi se imorrn.

Men nu borde jag sova lite så jag är pigg imorrn.
Godnatt alla glada
-- Sandra --


Kommentarer
Postat av: evelina

äntligen !

du få lägga bilderna till mig sen när jag sitter på min datorn hemma..



Jag drog mig även ambitiös till skolan eller ngt, sen kommer jag på när ajg kommer hita tt det är frivilligt och att man fick jobba hemma om man ville.. Trött som jag är sitter jag ändå bara och halvsovaR (Tvärvaknade när jag var loggade in på din blogg dock..) jävla misslyckad iaf.



Plus att jag har inlämning (på två marknadsundersökningar som jag inte börjat på), OCH en NKb uppgift som jag heller inte har, den ena till fredag och den andra måndag, vad är oddsen? :(



Jag kände direkt att jag tappade taggen och gick in i mörkret, men jag måste lösa det, innan fredag ochs en vill jag till sthlm och lämna skiten ! hi.



puss

2009-03-09 @ 09:05:40
URL: http://epettersson.blogspot.com
Postat av: Mossan..

He he, bra skrivet!

Pizzan vart jättegod. Dom vart avundsjuka på jobbet när pizzadoften trängde in i allas näsborrar.

kjamiz.

2009-03-09 @ 18:51:04
URL: http://lilianmflock.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0