Söndag

Jag har inte pallat datorn på flera dagar nu, lika bra. Men jag kände att jag var tvungen att skriva av mig lite nu.

Elementet på mitt rum är bara knas. Det låter värsta roligt, typ som att det kissar eller nått. Svårt att sova, men underhållande minsann.

Hur som helst, anledningen till att jag har hålli mig undan från datorn i flera dagar har väl faktiskt vart för att jag har, hör och häpna, HAFT ETT LIV! Jag vet inte vad det är, men jag har som haft roligt de här senaste dagarna. Till exempel så träffade jag både min stor-kusin, Micke och hans flickvän på bussen - och så träffade jag även tre små pojkar vid namn Andreas, Niklas och Edward. Jag fick en hjärtklubba, vilket var väldigt gott.

Sen har jag faktiskt vart på stan med min kära mor och min lillasyster i lördags. Det blev en lite... annorlunda shoppingdag? Ja, vi inhandlade i alla fall allt från en balklänning till mig, vinterjacka och en bikini till petra, ansiktstvätt till oss båda - och något som jag tror kan bli min nya drog CHI SAN! Hmm, jag har inte behövt prova den än, men en recension kommer nog redan imorrn. Jag får se om den gör mig lite piggare, det skulle ju vara guld!

Sen får jag ju inte glömma lilla Evelina! Hon kom ju också till stora staden och vi knatade omkring och kollade på lite skor, men det hela slutade med att Evelina köpte garn och sen gick vi på Mecka och satt där som två bistra tanter och.. planerade? Sörjde? Lyssnade i alla fall igenom en jävla massa gammal go musik som bara tar fram goda minnen. Jag tror många blev lite fundersamma med vad vi höll på med, SKITSAMMA :D Vi tjattrade även på om det ena och det andra, mest det ena. Vi måste lösa det, eller hur! På måndag styr vi upp... så gott det går i alla fall, och så styr vi ännu mer sen!

Solade gjorde vi också, Evelina blev brun, jag blev.. mindre blek? Men det var niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice.

Och idag då?
Som varje söndag. Nothing, Nada, ingenting.
Eller jo, jag gjorde ett tappert försök till att städa, men det gick ju som det gick. Och så var jag ju på gympan, det visade sig att vi ska tävla nästa helg, och jag ska vara med och dansa. Lite panik, men det löser sig.

Jaja, praktik imorrn! Första dagen... på med smilet och göra ett gott intryck var min idé. Det bästa är att jag inte ens är så nervös, för jag har ju Tessie med mig. Det blir liksom bära eller brista för båda två, och om det går helt åt helvete så har vi ju varandra.

Men nu står petra och hänger över min axel, och jag antar att hon vill ha datorn, och jag antar att hennes msn-polare är less på att se mig i camen så jag ska nog gitta nu.
Ha det bra!
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0