Söndag

Nu var det söndag igen då.. eller ja, det är faktiskt bara 6 minuter kvar av denna söndag 22/3-09.
Har jag gjort något intressant idag då?
Svar, nej. Men det är väl som alla andra söndagar antar jag - vilodagen.
Söndagar suger egentligen, man går bara runt och väntar på att det ska bli måndag egentligen, man hittar som aldrig på något. Det enda som är bra med söndagar är att det är Beck på tv4. Hela familjen sitter alltid bänkad framför tv:n klockan nio. Egentligen brukar jag ha svårt för svenska filmer, men Beck... ja Beck! Typ bästa filmerna som finns, de har ju allt! Spänning, romantik, komedi - helt perfa ju... och självklart är min favorit Gun(d)vald, så som alla andra tjejers är. Jag är nog lite småkär i honom, precis som Sara.

På tal om sara, jag läste allt i din blogg att du tyckte att jag hade bra minne, om det vore så väl!
Jag kommer bara ihåg de danser som var roliga ju :] De fastnar som i kroppen och sitter som berget, men jag är inte ens i närheten av att komma ihåg alla! ;D Och ja, jag är ganska bra på att glömma massa andra, väsentliga, saker!

Jaja, vet ni vad, jag ska försöka skriva lite på min samhällsuppgift nu, Israel-Palestina..
Men vi ser väl hur det går med det!
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0