Tack och adjö

Jag känner att jag kanske borde skriva ett sista inlägg idag ändå, det kommer ju bli det sista på ett tag. Eller ja, mormor har ju dator och internet (till skillnad från vår stuga) - men jag tror inte jag kommer sitta där så mycket.

Förövrigt så blev jag inte lite mobbad när jag for till kiosken idag och köpte tre påsar med lösviktsgodis. Tim trodde att alla var till mig, så för att inte göra honom ledsen så fick han tro det.
Men så var inte fallet, och tur det..

Men ändå, man måste ju få ladda upp för en åtta timmars bilresa? Eller vad säger ni?
Och ja, ni läste rätt. Åtta timmar mina vänner. Imorrn och på lördag.
Jag kan ju förvarna alla att jag har gratis sms, så tveka inte att skicka en hälsning eller två imorrn. Annars kommer jag bomba er istället.

Haha evil.. Nä nu ska jag bränna en sista film och sen pallra mig i säng.
Ha det gött allihop!
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0