tisdag

chokladen sitter bra i min mun.

dagen som började så bra föll pladask sisådär vid fyra-tiden. blir bara så less, och vet inte riktigt vad jag ska tro eller tycka? Visst, det kanske är något avtals-brott av något slag, men måste man verkligen ta till såna här drastiska åtgärder för en liten annons som inte ens gäller denna termin?
Nej jag tycker hela saken bara är skit, och det skulle vara bättre ifall vi bara kunde spola tillbaka tiden och få det hela ogjort så att vi kan fortsätta som vanligt.
för seriöst, jag vet inte vad jag ska göra ifall det nu blir såhär... kommer vara fett otaggad på allt känns det som. Funderar på att bara skita i det hela - ja, så känns det nu mina vänner, det kommer ju inte bli lika bra hur det än nu blir.

Plus att jag blir bara så less eftersom att detta går ut över oss elever, nu, mitt i terminen?
Nej, jag säger bara bläääääääääääääääääääää på allt, och där avslutar jag för idag.
Ni får hata mig och tycka att jag är helt dum i huvudet som "valt denna sida" - men ja, den smällen får jag ta. Jag tycker det är dumt bara. riktigt dumt.
-- Sandra --

Kommentarer
Postat av: ellem

låter ju hur festlig som helst. är ni polare eller bara bussbekanta?



en gång när jag åkte buss till nordmaling så var det en man som klev på i hörnefors som hade värsta stora mössan på sig. han satte sig snett framför mig och tog fram en falukorv ur mössan som han började äta på. väldigt märkligt

2009-03-25 @ 09:34:45
URL: http://ellems.blogg.se/
Postat av: Evelina

vi är iaf ppå samma sida..!

2009-03-27 @ 20:31:18
URL: http://epettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0