Tisdag - Våren är här!

Eller okej, nu ska vi inte ta ut något i förväg, för då brukar det bara gå åt pipsvängen.
Men erkänn, ni gillar det. Lite slask och sådär står man ut med när det är så bra väder som det var idag, soligt och varmt. Till och med varmare än fyra grader vissa tider, och det i skuggan mina vänner!
Hääääääääääärligt!
Och man blir så glad och taggad på livet.

Annars i denna vårglädje är det faktiskt en sak jag är lite orolig över. Mitt högra muskelfäste på baksida lår... upp mot rumpan som, ja, samma som jag har fuckat på vänstra sidan, är helt knas! Jag blir lite smått orolig, för det känns precis som det gjorde innan jag fick min bristning på vänstra sidan - och det vet vi ju alla att det är INTE att rekomendera. Eller jo, om man vill gå som en stelopererad i flera veckor, inte få någon sömn på flera dagar p.g.a. smärta - och sen det bästa. Om du vill bli riktigt jävla ovig och stanna ovig i flera månader eftersom att du måste stretcha ut det försiktigt, för annars känns det som att det ska gå av igen. Om ni vill ha det scenariot så rekomenderar jag det faktiskt starkt. Stretcha lite spagat bara, stenhårt så kommer det bli prima skinka.
Men som sagt, det är inte min dröm precis, så jag tar det försiktigt med stretchningen nu framöver i några dagar/veckor? Vilket suger, jag hade ju planer på att bli vig.. men det får vänta helt enkelt!

annars vill jag bara säga att jag älskar tisdagar. Lätt jobbigaste dansdagen 16.40-22.10 nonstop! Men that's the way I like it. det är bara roliga kurser också, eller... det finns ju inga tråkiga. Men jag måste säga att modernt kan vara VÄÄÄLDIG roligt ibland faktiskt. Plus på dig ellem.
Och sen kan ju coola sara också få plus för att hon är en sån bra partner ibland ;D Vi låter inte the big P och hennes kompanjon sänka vårt självförtroende, nej nej!


Nej vet ni vad, nu ska jag och mina döda ben pallra sig till köket för att hitta något gott att äta, kanske en skinkmacka?

Det låter bra i mina öron. Men ni får ha det så bra så länge, och be för sol imorrn!

Godnatt :D

-- Sandra --


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0