Torsdag

Aplotten avancerar och ger mig fem poäng, och jag är bara taggad till tusen på allt. På våren, på livet, men mest på dans.

Jag som var så himla nervös över vårt "utvecklingssamtal" på J1:en blev bara glad glad glad av vårt lilla samtal.
Jag visste att det går bra för mig nu, det känner jag, men inte så bra ;D Då blir man bara glad och får bättre självförtroende... och jag har även fått många bra tips som jag ska tänka på nu, saker som jag egentligen inte ens tänkt på förut.
Riktigt givande det här.

Tur att jag ska ha ett till imorrn då på baletten. Tusen frågor, hoppas på många lika bra svar.


Annars har dagen varit CHILL. Redovisning av PA100 på förmiddagen. Vi fick smaka vin till och med.. dock var det inte så gott, smakade bara alkohol. Jag blev FULL HHEHEHEHE, så himla coolt va? På skolan till och med.

Lite chill och dill på skolan efter redovisningarna med bland annat bortsprungen_pojke_43 som nu har "hittat tillbaka till sverige" och skolan var mycket trevligt. Och länge sedan, alltför länge sedan. Blev ändå fundersam hur du kunde märka det så snabbt bara!

Efter chill och dill blev det bara chill med tess och glassa i solen på väg till stan. Ett litet stopp för att plugga teori på körskolan hann vi med också. Vi hann kolla skor, och parfymer och massa andra grejer på stan innan det bar av till max, då en ensam pojke kom och hängde på våra middagsplaner, och sen var inte Evelina sen på att haka på heller.

Sen ja, resten vet ni ju, dans, dans och åter dans.
Och mässa också!
Inte att glömma. Godisjakt och lårkakor. Grafitti, och ja, jag var en i mängden och gjorde ett hjärta. Det är det mest avancerade jag kan, så ni kan inte förvänta er något annat.

Nu blev det helt plötsligt tomt - Så K N A S :D tihi..
Nej nu ska jag (be)ge mig.
Godnatt
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0