Torsdag

Katter förföljer mig. Feta läskiga katter.

Jag är varm. Varm och svettig, helst på ryggen.
Jag har tänkt på det där, alla blir som svettiga på olika ställen, en del blir mest svettig i ansiktet, andra på benen, under armarna, mellan brösten, eller som mig - på ryggen. Undra hur det kommer sig egentligen, varför svettas inte alla lika mycket överallt?

Annars har dagen vart så som otto vill att dansen ska vara, upp och ner - dock inte i tempo utan mer bara bra och dåligt upp och ner. Den har haft sina toppar och sina dalar. Det har verkligen vart som en berg och dalbana!
Speciellt dansmässigt, ibland gick det asbra, ibland gick det verkligen sämst, koordination = NOLL, balans = NOLL. Det roliga var att det växlade så snabbt.
Vet ni vad, det skulle vara otroligt om ni förstår något av mitt pladder.

.. och så vill jag bara tillägga - FUCKING JÄVLA VISP. Den kan ju inte bara starta sådär när jag har mitt finger mitt i alltihopa, inte schysst!

WOOOOW - nu inser jag vem det är som ville bli vän med mig på facebook, det var ju GERD. Morfars fru. Haha hur coolt är inte det på en skala? Jag har insett att typ hela min släkt är medlem på facebook. Eller jag vet typ inte vem någon av dom är, jag vet bara att jag är släkt med de för att de heter Kjärstad i efternamn. Men det där med facebook verkar vara populärt i norge när till och med typ alla vuxna har det.


Ojojoj, det var visst mycket jag vill säga idag.
Det är bara en sak kvar jag vill tillägga, fyfan vad gott med pannkakor.
Tack och hej leverpastej
-- Sandra --

Kommentarer
Postat av: ellem

denna eviga svett. skulle det inte va skönt att slippa? äckeligt jue



du jobbar så himla bra sandra, blir så glad när jag ser dig dansa

2009-03-13 @ 00:24:48
URL: http://ellems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0