Föreställning

Ojojoj.

Det var kul.

kul kul kul kul KUUUUUUUUUL :D och jag har det på band! Fast inte moderna, dansklass eller sikta mot stjärnorna!! :( Någon snäll prick som har filmat de någon gång som kan skicka? ;D

Alltså jag vet inte riktigt vad jag ska säga, alla som läser min blogg är ju typ från dansskolan så dom vet ju liksom hur det var, dom var ju där. Men ja, det är något speciellt med föreställningar. All stress... svett. Kläder försvinner, folk får panik, men till slut lyckas vi ändå alltid få till en bra show. Som det ska va :D

Jag gillar även sen när man går ut på stan för att köpa mat, godis m.m. Alla glor som jag vet inte vad, men jag klandrar dom inte. Man är ju.... *host*, inte fin någonstans i alla fall. Översminkad som satan, oftas ganska "vulgära" kläder = hotpants och linne typ (som jimmy/ie? vill ha det).

Jag ska i alla fall försöka hustla lite bilder och sen kanske lägga ut en video eller två så ni får se min helg i bilder! :D
Hané så längeeeeeeee.
Godnatt
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0