Fredag

Jag har fått någon konstig ovana när jag sätter mig vid datorn. Jag loggar alltid in på bloggen, men orkar aldrig skriva något eller någonting... jag ska dock göra ett försök nu.

Som sagt, det är fredag, solen tittar fram och jag funderar starkt på att dra förbi staden en sväng med min kära cykel, men frågan är om det är värt att fara dit nu?
Jag kommer ändå bara hinna vara där i någon timma innan jag måste fara hem igen, käka middag -fräscha till mig för att sedan fara till nydala på grill-parteyyyyy! Frågan är ju om det kommer bli något?
Jag ska i alla fall ha marsmallows (hur fan stavas det?) - det bästa ju!

Sedan får vi se vart kvällen leder, kanske utgång - skulle vara det bästa, eller kanske blir kvar på nydala. Vi får väl se - ingen bry! (f.ö. kanske det bästa uttrycket ever)

Nej, det kanske kommer ett inlägg senare om hur det blev, tills dess får ni leva i ovisshet mouhahahaha :D
Hare gött!
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0