Jag börjar bli gammal

Dator, ja vad är det för nymodigheter?

Nä, jag måste bara erkänna att jag inte pallat det på flera veckor nu, lika bra - INGEN BRY!

Sista dagen på praktiken idag. Lite sad om man tänker efter, jag kommer sakna det som fan! Man har ju aldrig en tråkig stund där... eller nästan aldrig i alla fall. Inte om Karro är på sitt bästa humör haha.
Jag gillar även avskeds-duschen... kallt!

De gillade i alla fall vårt fika, tur det annars hade det väl blivit IG. Ingen bry.
Jag hinner faktiskt inte skriva så mkt nu, men jag ska försöka fixa lite bilder som jag ska lägga in någon gång de närmaste dagarna :D

Nu ska jag och papi chulo fara på bio och kolla på änglar och demoner - In your faces! (ni vet vilka ni är)
see ya
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0