Lördag 23/5 - Kulturnatta

Måste bara börja med att säga grattis till folket som fyller år idag! :) Grattis :D

Sååå vars ska jag börja?
Vi tar nog gårdagen. Den blev helt okej faktiskt. Mer än okej kanske jag borde säga, jag hade fett roligt, trots att det var kallt och rökigt. Vi var i alla fall på nån jävla udde (kärleksudden, hällen, dödmansudde?) och soligt var det. Jag önskar bara att solen kunde ha liiiite mer värme i sig, men det fixade sig ju. Grillning vart det i alla fall, lite irländsk julafton, Karros hemmagjorda shotglas och trlvigt folk - kan det bli bättre? Njaeee, jag tror inte det hörredu. Om ni vill se lite bilder kan ni ju titta in här.
Efter många timmar ute i bushen blev jag lite less på all rök osv så jag övertalade tess, krille och spider(man) att följa med på x3m. Sagt och gjort, även om det tog lite tid för vissa...eeheh...ja. Hur som haver kommer vi dit typ halv tolv, ingen där.. Ingen bry! Efter ett tag var det ju ändå ganska många, det kändes som att jag sprang från gäng till gäng, fick lite känsla av att vara en yrhöna där ett tag. Jag erkänner.
Ja, i alla fall, jag orkar inte gå in på detalj, det var nice att shakea lite booty bara - blir även så nästa helg får jag hoppas! Känner även att jag får en viss spärr när man är där med så jävla duktiga dansare, inte ens kul!

Även. Efterfest. Vad hände?
"Är det snyggare med snöre eller utan?"
Lätt utan, kände mig lite udda, så därför tog vi till flykten från den stora fina sviten.. haha.

Jaja, trevligt med lite nattligt sällskap... hahah vad det där lät fel, få inte för er något för det var bara tess och hon sov på en luftmadrass! ;D Jihaa..

Även kulturnatta idag.
Jag känner att jag inte hann gå runt och kolla så mkt själv. Var mest på dansskolan och repade, sminkades o åt glass. Sen så dansade jag ju även.. det gick väl som det gick. Typ halvbra, inte sämst, men inte bäst heller.
Hann träffa alla coola b-boys också... fett med coolt! (som min vän gahnen skulle ha sagt) Hoppas det gick bra på workshopen å allt...

HAhahahaha, alltså jag har ganska mycket mer att skriva men jag är för trött och yr för att göra det. När man kommer på sig själv att stava sagt, saKt så ska man nog ge upp.
Jag får fortsätta imorrn helt enkelt... så ja.
peace out
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0