Make you feel alright

Alltså jag vet inte vad det är, men jag har typ blivit värsta.... softisen. Nej men jag vet inte, det känns som att jag är så himla snäll nu på sista tiden, jag kan typ inte ens tänka en elak tanke om någon person. Alla mina fördomar som jag har haft mot vissa personer bara försvinner och jag tycker typ om alla jättemycket i smyg. Även dom som jag typ inte ens pratat mer än två tre ord med.

Det är knas :/

Vad händer?

Haha, men i alla fall om någon random som sitter och läser min blogg och alltid velat bli vän med mig, now is the time to do something about it! Jag lovar, jag kommer typ gilla er även om ni är världens äckel.

Det måste vara vårens magi.



Förövrigt så vill jag vara sådär gött brun igen...
Och gärna på skäret också. Fick lite minnen efter att ha träffat en viss person igår :)
(även lagomt sliten på bilden.. vad kan det ha varit, första dagen? haha)

-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0