Onsdag 27/5

Confessions.
Alltså, varför jag har börjat skriva dag och datum som rubrik till varje blogginlägg är egentligen bara för att jag själv ska komma ihåg vad det är för dag och datum. När man inte har någon skola kan det annars bli lite förvirrande och man glömmer helt bort vad det är för dag.. det känns typ som lördag hela veckan!

I alla fall. I all min ensamhet och ledighet (hihi, jag fick till och med till ett rim) har jag lyckats fixa typ alla kläder till balen, studenten OCH studentskivan.. Eller jag har inte alla saker i min ägo än, men det kommer med studiebidraget ska ni se. Jag har i alla fall planerat vad jag ska ha på mig, vilket är ett under i sig!
Jag köpte i alla fall min underbara studentklänning idag!
Wonderful och värd vartenda öre! Jag kan erkänna att det sved lite i min ekonomiska själ, men ja - smällar man får ta. Man vill ju vara snygg på studenten.
Jag är även lite chockad över mig själv, klänning och högklackat, låter det som Sandra Renman? Nej, verkligen inte, men det är ju roligt om man får chocka lite, och jag är ju faktiskt kvinna egentligen... skämt åsido.

Annars vill jag bara säga till alla, kan ni sluta gömma er och komma och vara med mig istället?
Det känns som att det är tusen personer som jag inte träffat på år och dar, kan vi snälla träffas och ta igen allt som vi missat i varandras liv?
Ni som känner er träffade, hör av er.

Over and Out
-- Sandra --

Kommentarer
Postat av: Tess

Du... en kvinna? Whuuut

2009-05-29 @ 00:38:46
URL: http://tholt.blogg.se/
Postat av: Åsa Johansson

Men kusin! Jag vill ju se dig när du går till balen! Får man göra det? Och kanske ta några fina bilder på dig med systemkameran?

2009-06-01 @ 20:28:48
URL: http://shedma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0