Sista

Yes, sista inlägget för idag känner jag. Jag börjar ju nästan bli som Kissie, blondinbella, kenza - eller nån sån.

Jag måste bara få skryta med att jag och Petra (ja, min syrra) och hennes kompis Amanda satte upp vår studsmatta idag! Mer sommar kan det ju knappast bli. Eller å andra sidan, jo det kan det. Men det är roligt - den där känslan av att bara flyga så jäkla lätt. Borde vara så när man dansar!

Imorrn så ska vi få våra biljetter till studentskivan - det taggar jag jävel, trots att jag inte har några kläder! Kommer väl gå dit naken eller vad som helst, jag ska fan i mig dit i alla fall! :D
åh, pirr i magen :)

Även haft lite av en såndär nostalgikväll igen. Moppe for life <3
Jag låter några bilder tala för sig själv.


Nu, sängen.
Godnatt
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0