Söndag

Hej hej hallå allihopen.
Vädret är kanske inte det finaste idag, men helt klart okej, jag känner värmen.

Jag har även rejält med sommar-feeling, kanske både för att jag nyss fick köra min älskade gamla goa moppe till affärn - och jag frös inte ens fast jag inte hade jacka :)
Sen tror jag även att gårdagen spelar in lite i detta faktum. Kvällen visade sig bli riktigt trevlig. Det började som sagt med att jag for till Tess för att lira lite mer guitarr hero med henne och Karro. Sen cyklade vi hem till Karro och hjälpte henne baka frozen cheesecake. Den blir nog superduper! Sen så blev vi inbjudna på en fest hos nån random. Nä, nu överdrev jag, typ ingen är random i Hörne, alla vet typ vem alla är. Men vi cyklade dit i alla fall och spelade UNO. Det gick ju som det gick - det vill säga inte så bra. när folket där började bli lite vääl lulliga så kände vi att guitarr hero lockade lite mer, så vi for hem till Tess igen och lirade lite till. Gick inte heller så bra, men jag är nöjd ändå.
Det är så härligt med spontana kväller - det är alltid dom som blir bäst! :D

Men nu ska jag gå och baka cupcakes, dom var så förbannat goda ....... dregel.
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0