Tisdag 26/5

Andra och typ näst sista(?) dagen på östra idag. Det kändes om än möjligt konstigare att vara där idag än vad det kändes igår. Wieerd. Men jag blir typ seriöst ledsen i ögat, jag kommer typ inte vara där någonting de här två sista veckorna - om ingen annan är taggad på att typ fara dit och käka lunch vill säga.

Annars har jag hunnit göra lite nytta idag, jag har haft körlektion, bokat halkbanan (det börjar närma sig nu), halvt hittat en studentklänning... jag vet inte om jag vill ha den eller inte, men den var faktiskt snygg, och jag har svårt för att tycka om klänningar! Lite tight sådär, men så ska det vara.
Jag har även hunnit bli lite halvt brun.. cp-bränna kanske? Jag har inte hunnit kolla så noga.
+ Fått lite bilder av Elin, kanske blir en liten visning senare ikväll.

Dock så måste jag få återkomma, jag hörde minsann äggklockan ringa vilket betyder att mammas rabarberpaj är klar!
MUMSA!!!

-- Sandra --

Kommentarer
Postat av: Anonym

du tycker inte att du glömt din ipod nånstans? kanske på en viss dansskola

2009-05-26 @ 20:43:47
URL: http://ellems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0