Tjingelingens!

Dansföreställningar gör verkligen att man inte hinner ha något liv. Det är full fart hela tiden, om det inte dansas så sys det, eller så springer man runt på stan i panik och letar efter kläder (men man lyckas aldrig hitta just det perfekta plagget). Jag tycker att jag och Gahnen är ganska bra på det. Springa runt på stan och inte hitta någonting vill säga.

Men idag har jag tagit lite ledigt, det kanske märks, jag sitter ju vid datorn! Det känns nästan lite ovant att känna tangentbordet under fingrarna igen, men det kommer inte bli långvarigt, jag känner att jag måste fara till dansskolan nu för att fixa det sista med alla själsvydda kläder (inte snyggt) .... och kanske även hinna gå igenom några danser som är lite luddiga i mitt huvud. Vad händer? Mitt minne sviker mig, och det just nu av alla tider, inte coolt!

Hur som haver, nu ska jag CYKLA ner till stan. Tänk för jag har en cykel i staaaaaan lalalalalallaa.. Fast dock bara en vecka, men det är det värt, jag kommer cykla hela tiden nu :)

Återkommer ikväll
Peace and love åt alla

-- Sandra --

Kommentarer
Postat av: ellem

men va? haru hittat dig en cykel? inte illa det

2009-05-15 @ 23:19:14
URL: http://ellems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0