Torsdag 28/5

Lonelyyy, I'm so lonelyyyyyyyyyyyyyy!
Nä, så illa är det inte, det är ju mitt eget val, hehe.

Jag sitter alltså på skolan (kanske för sista gången) och väntar på min körlektion som börjar 13.30. Det där med att jag sitter på skolan för kanske sista gången vet jag inte riktigt hur jag ska hantera. Det är faktiskt lite av en sorglig stund jag har här för mig själv. Jag får gå runt i korridorerna i min ensamhet och säga hejdå till alla minnesvärda ställen eller nått.
Ja, jag kommer faktiskt sakna det, alla roliga saker som händer här ändå. Jag vet inte hur jag ska beskriva det, men Östra är en... "levande" skola så att säga. Det händer alltid saker, roliga saker - och även fast man känner kanske 2% av alla på skolan (om ens det) så känner man gemenskapen på något underligt sätt. Underligt, men bra :)

Nej, Evelina kom och rädda mig innan jag blir alldeles för... jag vet inte vad det heter, men ni kanske fattar?

ja.

Over and out
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0