Värme - hallelu- jah!

Tänk för att jag och Petra har idag upplevt fenomenet när man hoppar studsmatta med uppvikt linne och långt hår. Håret piskar en på ryggen, och det blir typ tusen nålar känsla. Typ som spikmatta!
Ganska värt ändå... haha.

Evelina kom inte och räddade mig idag, illa Evelina!
Däremot hittade jag en annan gammal going som jag inte har pratat med på länge. Det var trevligt att få ha den där pratstunden med dig ute i solen och ta igen lite av det vi missat. Mycket trevligt! :)

Förövrigt är jag JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLIGT taggad på att dra ut och festa (=dansa). Men imorrn ska ni nog se, det är ju yran och allt. Men vi får se vad som händer efteråt, mest troligast balder och sen x3m. Jag vill bara att fler ska följa på x3m, ju fler desto bättre!

Alltså förlåt, men jag kan inte släppa, är helt övertaggad, och det blir inte bättre av att lyssna på taggande musik. Det slutar väl med att jag börjar dansa loss med mig själv här i vardagsrummet snart. Ojoj, vilken syn kan jag tänka mig! Dock kan jag erkänna att det händer då och då... eh eh. Jag gillar mina confessions jag har haft här i bloggen på sista tiden!

Nej vet ni vad, jag har inte så mycket mer att tillägga för tillfället, jag ska nog försöka städa mitt rum. Det ser FÖRJÄVLIGT ut. Mitt rum har lite av en bad hair-day! (haha, bara jag som kommer fatta det där skämtet, men det är lite komiskt hihih)
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0