YRAN

Ja som sagt, i helgen är det ju Umeås typ största händelse på året... Brännbollsyran!
Även fast jag inte är 100% umebo så kände jag att jag var tvungen att fara dit och kolla lite. Sagt och gjort, jag, Evelina och Hanna drog till staden och ängarna för att titta på lite underhållande brännboll. Vissa lag gick det ju bättre för än för andra (men jag tyckte ändå att ni var fina i era mantlar).

Nog om det, yran är ju som det alltid är :) I alla fall, sen kom ju valet och kvalet om vad man skulle göra resten av kvällen?
Vi hade ju gratisbiljetter till x3m liggandes i våra fickor, så det var ju ett faktum. Men annars, fysikgränd? Kajen? Balder? Torget?

Det slutade i alla fall med att vi drog på max för att fylla våra hungrande magar lite grann, sen snurra vi runt på staaaaaan (man måste läsa som om det vore svampbob som sa det) och träffade folk, checkade balder - men det kostade. Så vi snurrade runt lite till men till slut gav vi oss av till x3m. Det sög.
Nä, så brutala ska vi inte vara, men det var typ 10 pers inne på x3m från början, men vi höll ut och det visade sig ju vara riktigt lyckat på slutet. Crossfire var bara bra och det var nog dom som drog igång festen kan jag lova!
Även så kammade Evelina en keps, och jag fick bara öronmassage.. hm, orättvist ;) Njaa, ingen bry!

Däremot kan jag inte mer än... ja jag vet inte. Jag förstår bara inte varför folk orkar vara så på? Seriöst, det är ju ändå vanliga människor, dom trivs nog bäst med andra vanliga människor också, haha.

Jaja. Idag har jag bara varit ute och njutit av vädret. En riktig sommardag med massa sol, vatten, grillat, studsmatta, jordgubbar och... ja, massa kärlek till livet bara!
Nu ska jag gå och duscha av mig allt badtunnevatten och sen göra mig anständig för att vara med Karro och Tess.
Vi kanske hörs ikväll, annars
so long!
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0