I don't trust myself

OJOJOJ!
Jag har värsta emo-cut på min arm, jag kände nu hur det sved... frågan är bara - vars kommer det ifrån?

Egentligen är jag på humör för ett deep-shit inlägg, men för att vara ärlig med er mina vänner (och/eller kanske ovänner?! Vem vet - ingen vet..) - jag har inte ork. Jag vill heller inte döda er läsare med rader efter rader med konstiga blogg-ämnen och formuleringar. Det får vi ta en annan dag när ni är mer beredda på det kanske. Fast vem vet, ni kanske är redo för det nu! Vem vet - ingen vet..

(kan jag bara få ur den frasen ur min hjärna?)

Sen vill jag bara säga att den här låten är så fin och mysig - som alla John Mayer's låtar.
Men nu när jag lyssnar på den kommer jag bara tänka på dig, Niclas. Så går det om man spelar fina låtar på begravningar.


Jajaja. Nu blir det snuttefilt och harry P.
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0