aaaaah shiit!

Alla Dawid-dansare, kommer ni ihåg den här?



Den var galen! Jag satt och bläddrade runt lite hipp som happ på min ipod och då kom den här gamla goingen fram. Jag tror aldrig jag haft en dans som var så jobbig - seriöst. Man var tvungen att använda varenda liten muskel man har i kroppen för att hinna med och inte göra så att det såg allt för cp ut.

Men så är det iofs med alla Dawids koreografier, rätta mig om jag har fel?
Nej just det, skulle inte tro det ;)

Igår så kom jag och Fredrik "ut" på sydan. Det betyder att vi avslöjade att vi har ett gemensamt syskon osv, och Lina blev helt förvirrad, haha - hon är allt bra söt den där lina!

Idag har vart en liten seg dag, så därför ska jag inte dryga något mer, utan jag ska bädda ner mig i sängen och somna till criminal minds. Sena kvällar på kanal fem är fan i mig de bästa! Sådeså.
-- Sandra --

Kommentarer
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Finns så många bra gamla låtar. :D

2009-10-22 @ 12:41:51
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0