Alla dog

Alla bara slutade höra av sig, jag börjar ju bli orolig. Inte finns det någon rolig inne på msn heller. Faaaan. Jag som känner mig så social just nu!! Bli inte förvånade om ni blir sms-bombade hehehe! hahahohohihihehehöhö.

Det blev lite dramatik när mami och jag var på väg till volvo för att hämta Jocke.

19.45 kom larmet.

Vi körde förbi där typ 19.55 kanshiiii? Min fråga är bara, hur lyckas man? Kolla skylten, helt nermosad mot marken, och hur lyckas man ha precis rätt hastighet så att man inte voltar helt, utan bara så man hamnar på sidan? Skillat minsann. Man kan läsa lite mer om det här.

Nu är det bara softa, chilla, hänga som gäller. Jag tror jag ska måla naglarna i någon fin färg, och sen slå mig ner i soffan och njuta av pirret på läpparna. Jag hittade nämligen det efterlängtade eucalyptus-lypsylet. Eller egentligen var det inte rätt, men bättre än ingenting!
signing out!
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0