Ännu en dag på syd..

ojojojojojOJ
Jag säger då det. Idag har inte riktigt vart en normal arbetsdag - icket! Det hela börjar med att jag blir supermobbad av jimmy för att jag hade ett för urringat linne enligt honom. Vad vill han, ska jag gå runt med polo-tröja eller? Ursäkta för att jag är tjej och har BRÖST.
Sen så var vi tvugna att städa ur våra skåp - jag fick typ värsta skolavslutningskänslan.
Efter det så blir det stress stress stress, och vi har ingen potatis hit och maizena är slut dit - INGEN BRY! Fast jo, bry - Jag fick ta bilen och köra till plaza för att hämta grejer vi behövde. Men det var trevligt att träffa Magnus igen må jag säga. Dock var det lite nervöst att ha Jimmy i baksätet, jag trodde aldrig jag skulle få ha Jimmy som passagerare... Livet är oväntat.

Hur som helst, när jag kom tillbaka så vet jag inte vad som hände heller, jag tog en fikarast eller något för att langa över musik till Linas dator i typ 20 min, uppskattat? Från vissa håll iaf he he...
I övrigt - Var det kaaaaaaaos! Nej, inte kaos, men det var typ knas. Och JÄÄVLIGT MYCKET ATT GÖRA.
90 kg köttfärslimpa, den ni!

Sen även, ett citat från några poliser idag (som bevis på hur mycket dom äter, det är groteskt! Sjuka mängder!!)
Polis 1 - He he, jag har ätit 75 köttbullar nu minsann..
Polis 2 - A, men jag har ätit 78!
Polis 1 - Men va? Det är ju tre mer än mig!! Hur orkar du?


Ja, hur orkar man? Det är ju frågan. Jag säger bara 40 kg potatis, 20 liter gräddsås och en helvetes massa köttbullar! Inte konstigt poliser har en tendens till att lägga på sig några kilon.

Men ja.. trots att det har vart lite eljest idag så... jaaa, jag vet inte. Vi hade som en mysig stund där mot slutet, alla var samlade och vi chillade lite bara. Det var nice!

Men nu mina vänner ska jag avnjuta min drickyoghurt med miljarder goda bakterier, sen.. ja, vette gudarna vad som händer!

-- Sandra --

P.s. Tess, nu funkar stereon!! D.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0