Blogg-time

jag känner att den här tiden på dygnet har som blivit min blogg-stund. Det är den stunden på dagen jag skriver lite djupare inlägg, för på kvällen blir jag som det. Lite sådär djup, ibland överdrivet emotional och man börjar tänka värsta mycket! Iaf jag..

Men jag tänkte börja med något icke-djupt! Workshopen - jag överlevde!! Det var verkligen inte alls så farligt som jag trodde att det skulle vara, det var lite flummigt dock. Vi fick typ para ihop oss två och två och så stod vi på varandra, och typ klättrade på varandra och shit. Eller dom andra klättrade, jag vet inte vad som hände egentligen, vad hände, Sara?
Sen var det en "lita-på-varann-övning". Ena personen skulle blunda och den andra skulle leda den "blinda". Det var också intressant, det var typ skönt att blunda och bara bli styrd så länge! Seriöst typ 20 minuter kändes det som att man gick runt och blundade. Det var väldigt avslappnande, typ meditation! Man var inte tvungen att tänka alls själv, för det var ju en annan som styrde en. Coolish.

Nu till the deep shit. Nej det är inte så djupt, inte alls egentligen. Jag hade bara tänkt ge er alla sömnlösa människor ett tips!
Det känns som att alla klagar nuförtiden att dom aldrig kan somna, att dom alltid sover dåligt osv. När jag har svårt att sova så brukar jag lyssna på musik. Det ska vara lugn, bra musik - som gärna betyder något för dig, kanske musik som påminner om en speciell vän, eller musik som får dig att tänka tillbaka på en härlig sommardag 2007. Ja ni fattar. Det är hur bra som helst, för då är det så lätt att tankarna bara glider iväg och till slut så somnar man. Istället för att ligga där och tänka, shit shit shit, klockan är värsta mycket, jag borde sova nu. Sov sov SOV då. Plus att, även om man inte somnar på ett tag så får man njuta av bra musik i alla fall.

jajajaja, jag hade tänkt sova nu. Plugga in ipoden i öronen och somna till coldplay --> min bästa sov-musik, gråta-till musik, vara glad-till musik. De är bäst bara, och they bring back some pretty good memories! That's fo shooo!

You might be a big fish
In a little pond
Doesn't mean you've won
'Cause along may come
A bigger one



-- Sandra --


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej! :)

vad har du för planer för dagen?



http://mestelsa.blogg.se

http://mestelsa.blogg.se

2009-10-07 @ 12:22:06
Postat av: helene

älskar låten du har på din blogg :D



jag är inte den som brukar be om sånt här, och du tycker säkert det är lite jobbigt. men det hade varit sjukt snällt om du har bdb och hade röstat på mig (inloggad) som allram est's nya bff :)<3



http://allram-eest.bilddagboken.se/p/show.html?id=414951913&directlink=1

2009-10-07 @ 13:37:01
URL: http://paperanchor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0