Check my swaggaaaaaaa

Jag tror jag har en liten thiing med att skriva många likadana bokstäver efter varandra, som att man liksom dröjer på ordet forevaaaaaaaah. Jag hoppas ni läser det som jag tänker det. Eller okej, jag kan erkänna - jag tänker det inte bara, utan sitter typ för mig själv och säger i princip allt jag skriver högt, åtminstone alla dryyyyyg ord hehehe.

Idag var jag på stan med Karro och Tess, och guess what? Sandra is going girly-girly. Eller nej, inte riktigt än, men det är på G. Jag inhandlade i alla fall ett par jäääävligt snygga ankelboots må jag säga. Lite väl höga klackar kanske.. fast nej, ska det va så ska det va!! Och sen är det lite nitar och sånt bak på hälen och på klacken. Grymma! Jag tror Tess blev lite avis, hehe :]

Annars då? Jo lyssna på det här, jag tittar på herkules för tillfället! Hur bra film som helst ju, jag har sagt det förr och säger det igen, disneyfilmer kan ALDRIG gå fel.
Och herkules är ju såklart en stor favorit, den är fan bäst på många sätt.
Sen sitter jag och lanar lite café world på face, jag har dumpat allt det där med farmtown/farmwille nu, det är ju totally ute! Nu är det café world som gäller, punkt slut.

yayaya, nu ska jag forstätta titta på herkules, hane bra hörreni!
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0