chilla lään

Lördagen den 17 oktober 2009, vad hände?
Det var ganska random må jag säga.

Jobb 10.00 - 21.00, nådigt less kan jag lova. Speciellt efter att ha haft en ganska dålig nattsömn (jag fick inte somna till någon film, då sover jag aldrig lika bra - det är rätt skummt och sjukt).
Hur som helst så var jag typ zombie när jag kom hem. Pallade ingenting egentligen, men någonstans lyckades jag samla kraft ifrån, då blev det duschen - sen krogen.
DJ jamalde - my kind of music säger jag bara, do me gjorde min kväll! Sen var man ju mer... mottaglig(?) - i brist på bättre ord - när vissa dansade med en än andra. Det är kanske ett minus när man inte har någon tjej-kompis med sig ut på krogen, killar fattar inte när manbehöver "hjälp". You girls know what I'm talking about ;) Men neeej, här fick jag sköta allt själv minsann. Jaja, ingen katastrof.

Men nu till det mest randoma av allt, jag fattar inte hur jag orkar. Jag har kommit hem, chillar vid datorn, har just borstat tänderna osv osv, så får jag ett sms av ensam_pojke_24. Det hela slutar med att jag irrar mig iväg mot umedalen klockan tre på natten - ej normalt, iaf inte med tanke på min dag. Men det var riktigt trevligt faktiskt, måste göras om. Det känns som att jag har massa planerade, men ändå oplanerade filmkvällar och dylikt med lite olika folk hit och dit på lager nu. Man kanske borde ta tag i det här.. hmm, frågan är om man skulle palla två på en helg? Det hade ju vart det ultimata, men det kommer nog inte funka. I alla fall inte för mig som somnar till alla filmer jag ser i princip.

Men jaja, nog om detta.
Nu ska jag förflytta mig till soffan, gärna med täcket också och gråta lite till greys anatomy och one tree hill.. och just det, gossip girl för fan! .. och top model. Det ser ut som att det kommer bli en kväll framför TV:n ikväll.
Peace jaooo
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0