confessions

Täcket har vart min bästa vän idag. Jag känner mig som en såndär liten unge som har en snuttefilt när jag går runt här, inlindad i mitt underbara täckeeeeeee. Hela dan, varje dag. Varför kan inte alla människor bara skita i allt som har med mode att göra, och istället bara bära kläder som är gjorda av täcken? Vet ni hur tungt det skulle vara. Bra också, för man behöver aldrig frysa benen av sig som man alltid lyckas göra på vintern osv..
I mitt nästa liv ska jag bli ett täcke..

täcke täcke täcke.
Sandra loves her täcke <3
Sandra + täcke = sant
Sandra <3 täcke



Så. Nu tror jag vi är helt på det klara med att jag gillar täcken. Och vet ni vad, nu när jag skrev det där kom jag att tänka på en annan sak. För några dagar sedan pratade dom på vakna med the voice om olika konstiga lukter som folk gillar - och jag har verkligen en sådan lukt. Ni kommer dö när ni läser det här, men skumgummi-madrasser. Sånadära gamla, gula skumgummi-madrasser. Can't get enough av den lukten alltså! Den är helt underbar. Det känns som att hur mycket luft jag än inhalerar genom den där madrassen så skriker hela mitt sinne, hela min kropp bara; MER MER MER!!
Det är som en drog.

Sen gillar jag ju det gamla vanliga också, nyklippt gräs, nybakade bullar, SKOTER, bensin osv osv. Även den där lukten som kommer när man blåser ut ett ljus.. Lite juligt sådär.

...
Haha ja, det är helt otroligt vad saker det kan komma fram när man sitter lite sådär flummigt trött framför ett nytt "dokument" och med ett tangentbord under sina fingrar. Men nu vet ni i alla fall lite nya saker om mig. Nu är det dock slut för idag, tack för idag med min lilla confessions-stund jag spontant hade här, jag ska sluta innan jag spårar totalt. (För ja, det känns som att jag är i ett sådant tillstånd där jag är kapabel till att göra lite vad som helst för tillfället)
Back to the tandborstning, sen blir det nog lite läsande tills ögonen däckar ihop
Godnatt
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0