Dedicated to all my friends!

Igår skrev Tess en mening i sin blogg som.. ja, jag blev nästan rörd!
Hur som helst så fick den mig att tänka hur lyckligt lottad jag är. Jag har världens bästa vänner. Ni är hur fina och bra som helst. Vissa är riktigt begåvade, rena talanger. Andra är folk som jag verkligen ser upp till, dock har jag kanske inte vart så bra på att säga det - men det ska bli bättring. Vissa har upplevt saker som jag får ont i magen av bara av att tänka tanken - tänk om det hände mig? Därför blir jag så stolt när jag möter er och ni har ett leende på läpparna, ni låter ingenting dra er ner i mörkret.

Ja, jag är så lyckligt lottad att jag får ha så många olika, fina personer  runt omkring mig. Och jag menar verkligen varenda en av er - ni som jag har känt i princip hela mitt liv, ni som har hängt med några år till er som jag bara känt några månader - alla har ni en plats i mitt hjärta.

Sen vill jag bara säga att jag kan vara lite dålig på att höra av mig osv osv ibland, men ni är ej bortglömda, och vissa är EXTREMT SAKNADE!

Så ja, till alla mina vänner - ta åt er, ni är helt underbara!
Puss puss på jé!
Ni är värd en plats i himlen!
(eller något annat paradis om man nu inte tror på himlen)

-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0