Deg + klet = Bulle!

Idag är det minsann kanelbullens dag. Bullens dag, alltså min dag.
Nej men ni måste hålla med, kanelbullar är det bästa som finns? Visst? I alla fall om dom är stora och mjuka med mycket kanel och grejs - inga törr-bullar ska det vara!

Gud vad jag blev sugen på en bulle nu, ska nog gå ner och rota i frysen, jag tror vi ska ha kvar lite sen mitt födelsedags-fika!


Bara för att jag har tråkigt så snodde jag en sånhär dryg lista från Julia som jag hade tänkt göra nu. Ni måste ej läsa om det känns drygt, jag ger er tillåtelse att sluta läsa NU!

Dagens humör: äcklad - men överreagera inte nu!
Dagens måste: tanka!
Dagens vill hända: Att min bilstereo ska fixa sig själv och funka
Dagens frisyr: Gårdagens, fläta på ena sidan, utsläppt på andra.
Dagens outfit: jag skämms.. gårdagens! All black - I'm a black woman!
Dagens person/er: Evelina skulle jag tro
Dagens dryck: Mjölk med is!
Dagens dåliga: Hemlis :]
Dagens bra: Dansföreställningen hoppas jag!
Dagens planer: äta bulle, dansföreställning, träffa evelina!!
Dagens längtan: Mat för tillfället
Dagens vill ha: KUL!
Dagens saknad: Känslan man har på dansgolvet en perfekt kväll!

Nu måste jag fara! Hejs svejs!!
-- Sandra --

Kommentarer
Postat av: Julia

de kan vara ett bra tidsfördriv ibland! :)

2009-10-04 @ 22:27:42
URL: http://jeia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0