Det traditionella "efter-utgång-inlägget"

Ja, så nu var jag då hemma. Jag vet inte hur jag ska summera kvällen, om man kunde klippa bort vissa bitar så skulle den vart toppen!
Dock, det är inte samma corona som jag kommer ihåg det, annan musik, annat folk osv - men jag är glad att iaf musiken styrdes upp till slut, jag var tvungen att få släppa lös lite på dansgolvet, men som vi alla vet så är jag inte så bra på att släppa lös till typ schlager-låtar osv.. Tur att dom öppnade ett till dansgolv med andra ord.

Men en sak, har studenter inte råd med deoderant? Eller vad är PROBLEMET? För er som tror att kroppslukt (stank) är något smickrande så har ni FEL. Väldigt väldigt fel. visst man behöver inte lukta som att man har sprayat på sig tre liter axe, men svettlukt är aldrig uppskattat. Det var typ killar i flock som hade bestämt sig för att inte använda deoderant, det var som stora dimmoln runt omkring dom, och det slog en som en vägg i ansiktet när man kom nära vissa grupper. Det luktade förjävligt!!! Jag blev bara äcklad och var tvungen att fly fältet, mer än en gång.

Sen hände det en massa mer roliga, knäppa grejer - men what happens on corona, stays on corona!
Nu ska jag sova, godnatt
POSS POSS
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0