Draft: Okt. 22, 2009

Hahaha, hur söt får man bli?


Ingen bryyyyy! Så känner jag idag. Palla?
Nej. Inget har jag att blogga om heller, men jag tänkte ge det en chans ändå.

Jag och Tess har bokat biljetter till nattvisningen av new moon - HELL YEAH! Det kommer bli bästaste bäst! Först twilight, sen new moon. Vi kommer till och med få se den före alla andra, okej, bara en dag före, men ändå! Jag taggar, vet ni hur länge jag har väntat på den här filmen? Och vänta är ju något vi inte tycker om!

Jag är förövrigt lite besviken på Tyra Banks show, hon har ju typ bara en massa gamla klipp som hon visar och sen - be right back. Detta gillas INTE. Fantasibrist kanske? Inte okej för dom som ska ha en talkshow, hon borde låta sig inspireras lite av Ellen, hon har alltid bra shower även fast hon hållt på i typ tusen år.



Oj, dags att publicera det här inlägget kanske. Jag lyckas alltid glömma skriva klart och publicera ordbasjandet, men nu kommer det - typ hundra år efter!

-- Sandra --

Kommentarer
Postat av: Tess

Haha, vilket gulligt klipp! :) Han kan ju inte vara särskilt gammal.

2009-10-27 @ 14:05:45
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0